15 - Något jag och min favorit häst har gjort som jag är stolt över

inte ridit henne så länge, men en sak som jag är stolt över är väll när vi deltog i en klubbtävling på klubben.
hoppade 70 och 80cm, då hon inte hoppat så länge och inte var helt igång då. i 70cm så blev det inge bra flyt, hon stannade på första hindret två gånger tror jag för jag inte red med henne. tänkte mest på tempo och hur jag satt dum som jag är. men i 80cm går vi in och gör en jättefin runda. lite oflyt här och där och tyvärr så föll en bom när hon tog i alldeles för mycket på ett hinder. det är ett av dom finaste minnena med henne, dock den dagen brunstade hon och var bråkig i stallet. var väldigt nära att jag strök mig för hennes temprament men som tur gjorde jag inte det.
hoppas du blir bra snart älskling! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0