awsporthorses

fanns ju olika bås där dom visade och gav information om saker, stanna ett tag i ett bås som hade ridläger i skåne inrikning hoppning för så kallad ''klubbhoppare'' som har tävlingsambinationer men inte äger någon egen häst. fanns självklart läger för folk med egen häst med, men ingenting som intresserar mig då jag inte har dom möjligheterna. detta ridlägret gjorde mig riktigt intressant då man hade en hopplektion varje dag och en dag med terrängträningar. tillgång till att rida på stränder och i jaktmarker och allting verkar verkligen toppen. hästarna var utbildade upp till msv hoppning och man la upp mål man ville nå under veckan. c och b tränare på det lägret som intresserade mig och maria gretzer kom på dom som hoppade LA och uppåt.

så hit ska jag verkligen i sommar, om ingen följer med mig så åker jag ditt själv.
allting verkar toppen och visst det är lite dyrt 6100kr, men dom har toppen betyg av folk som varit där och det verkar värt pengarna.. någon som är sugen på att åka med?


anläggningens ridbana

hemsida : http://awsporthorses.se/


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag skulle åkt dit förra året men åkte till thailand ist :p

Men hade vart super kul o åka dit :)

2011-02-26 @ 22:02:24
Postat av: Felicia- Hdryttarna

Jag har varit på ett av AW´s läger:D träningsläger 2007 & 2009 men har inte blivit att jag åkt till det nya stället! Allting är super mer alldeles för dyrt för en vecka tyvärr;S

2012-01-05 @ 22:05:26
URL: http://www.HDryttarna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0