Bra Nea , jävligt bra -.-

Jag är så jävla duktig asså! Förut innan jag drog till stallet tappar jag Iphonen i handfatet fullt med vatten -.- Jag är så duktig <3 Får lämna in den sen när mamma och pappa kommer hem och se om jag kan göra ngt åt det men tror inte det.. Man får ju inte upp skiten heller :o Så man kan torka batteriet och skit -.- Så tror inte tyvärr min älskade mobil går att rädda eftersom den hela batteriet är helt genomblött -.- Tog Gustav Xperia så länge. Men förstår mig inte på sådana mobiler går ju typ inte att skriva ett sms! :o
Den är så liten mot vad iphonen var. Dumma mobil kanske ska börja skriva brev istället när jag ska ringa/smsa någon ;)

Men tillbaka till vardagen. Riwe gick sådär idag. Det var två andra som hoppträna smatidigt som mig i RH så kändes bara som om jag kollade hela tiden så jag inte var ivägen. Sen tog dem väldigt mkt plats också fick hålla mig på en liten volt nere i RH... Men kändes väll okej inför imorgon :)


Saknar dig redan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0