Crazy dog...

Halloj :)

Har proppat i mig massa go mat och efterrätt! :( Inte bra , men gott!
Har fått massa fina presenter av släkten (min närmaste släkt då jag har en välidgt stor släkt ;P) men säger/visar inte vad jag har fått en fören imon då jag får av mamma och pappa också :) Jag fyller ju faktikst imon egentligen.
Farmor och farfar har med deras 4 månaders gamla lilla valp :') Hur söt som helst! Men jag undrar ifall hunden verkligen mår bra. Blir helt CRAZY när den ser någon och vill hoppa och klänga och pussa. Riktig kelsjuk e hon. Man kan nästan säga att hon är en jätte stor energikälla så mkt hon håller på!!!


Nezza och Figge var ju mindre glada av att se hunden ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0