Dag 14 - Varför får ridning mig att må bra

ja du, denna frågan kan man nog tänka ganska mycket över. men en sak är när man kommer till stallet och man hälsad på och alla nyfikna hästar som står i sina boxar och kollar. det är en speciell känsla på något sett, men det som får mig att må bra med ridnignen är väll alltid känslan. det är kul att samarbeta med ett soppas stor individ och man träffar väldigt mycket nytt folk. denna var väldigt svår, jag vet inte vad jag ska skriva. ridningen får mig att må bra men jag vet inte varför, jag tyckte det var kul när jag var mindre och det sitter kvar ännu. jag skulle inte klara mig utan att få vara i stallet och rida. det är en del av mitt liv som måste göras.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0