Dag 6 - Något annorlunda med min favorit häst

förlåt för denna inlägget inte kom igår, men hade inte tid och hade faktiskt glömt av det om jag ska säga sanningen..

det beror helt på vad man menar med annorlunda, jag har inte funnit något ännu som är annorlunda som jag inte vet att någon annan häst har. men en sak är väll att några tycker hon ser ut som en älg och andra förstår inte hur dom ser det, jag är en av dom som inte kan se likheten medan andra gör det hur enkelt som helst. så en annorlunda sak är väll att det är en blandning mellan älg och häst jag rider på. hahah, nej men jag har inte funnit något stort annorlunda med henne som jag inte träffat på hos någon annan häst. har inte känt henne så länge heller så kanske inte har upptäkt saken.


bild ifrån klubbens hemsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0