Dag 7 - Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan

finns väll egentligen ingen speciellt reskap jag inte skulle klara mig utan, men jag skulle aldrig sitta upp på en häst utan hjälm och rida ett ordentligt ridpass. visst är det fotograferingsdags med klänning då kan det vara ett undantag men då får man ta den risken. men skulle aldrig ta och hoppa över ett litet hinder utan hjälm, för först och främst känner jag mig osäker och om det händer något kan skadorna bli mycket större uta hjälm. så jah hissar både ridhjälmarna och ridvästarna. inte så ofta jag rider utan väst heller, gjorde det några gånger jag har japp men när jag rider lektioner har jag alltid säkerthetsväst.
får väll inte glömma att utan tränset hade jag aldrig klarat mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0