Dag 9 - Mitt bästa hästminne








alla j*vla underbara minnen man har ifrån när jag,maja,nea och jossan var i ett stall i skredsvik och ja vi hade alltid kul. alla dagar vi hade tillsammans, alla gånger vi sov hos varandra, stöttade varandra i vårt och tårt. vilken tid, den kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta och om jag fick skulle jag vilja uppleva den tusen gånger om. så mycket galet vi gjort och allting vi gjort tillsammans, en tid som ja betyder guld för mig. vi red där ifrån 2007-2011, så mycket vi hunnit med. tävlingar, uteritter, ridit vilse, tältningar, lekar jag vet inte vad. men det är en sak som gör mig lycklig, vi har verkligen gjort allting tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0