Dagen 2/2-11

Hejhej!

kul att så många gillar bloggen och kommenterar, fortsätt så!

Idag har jag som vanligt vart i skolan 8.00-14.00, jag och Nea tog bussen hem till mig och sen körde pappa oss ut till stallet. I stallet fixade jag iordning Vesuv för ett markarbets pass, han var grymmt fin och lyssade väldigt bra genom ökningarna!
Tog fram en bomm och 2 hinderstöd på kortsidan och gjorde lite övningar med det också.
Efter jag ridit fixade jag Vesuvs mat och vatten, mockade och gjorde allt sånnt. Ungefär när jag var klar kom Alina i och jag kollade på henne när hon red underbara Ezzet. Och ungefär nu kom jag hem.



min ängel (L)


Kommentarer
Postat av: Sanna - Fotoblogg

Snygg blogg! :) Äääälskar grimman på bilden!!

2011-02-02 @ 22:28:46
URL: http://niikons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0