Dagens Ridpass :)

Riwe gick i RH idag eftersom det nästan var storm ute!
Hade hackamore på honom idag. Han går jätte fint på det , tyvärr har han lite för mkt kontroll när jag rider på det. Han vill gärna sprinag fortare en vad jag vill att han ska göra och det utnyttjar han ju såklart när jag rider på hacket. Så idag övade jag mkt på lydnad och tempo växlingar :) Det gick helt okej faktikst , ibland lyssnade han super ibland sket han bara i mig. Jag brukar bara egentligen använda det när jag bara ska skritta på honom :) Han får otroligt fint på det bettet men lyssnar väldigt dåligt...

Och tog faktikst jätte lite bilder idag! Ungefär bara 10 bilder eller ngt xD


Riwe mitt sitt söta dö-skalle täcke :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0