Dagens ripass :) Tyvärr utan bilder...

Red Riwe och Line idag :)

Line

Hon var jätte brunstig och jätte jobbig skulle stanna var tredje sekund och kolla på allt och alla. Skrittade henne bara 30 minuter :)

Riwe

Ponnyn gick super fint idag. Lika fint som han gjorde på träningen för några veckor sen. Jobbade fint i form i alla gångarter och speciellt i galoppen då han till och med kunde hålla kvar formen när jag galopperade ut på fyrkantspåret ;) Hahha , låter som om han inte kan ngt alls och typ är 3 år. Men när jag fick honom kunde han inte alls gå i form och när han väl gjorde det så gick han inte i rätt form. Tror inte jag har så mkt bilder på innan jag började träna dressyr. Annars hade jag kunnat lagt ut före och efter bild :)

Och allt e ju inte som det ska.. Det funkar fortfarande inte att ladda upp bilder !? Men ska uppdatera lite uppdateringar på datan så ska jag se om det funkar ;)

/ Nea

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är line?

2011-02-19 @ 22:11:59
Postat av: ..

vem är line? är det din andra häst?? fattar noll...

ps, älskar bloggen!!1

2011-02-22 @ 18:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0