Dålig update iknow ;)

Halloj :)

Riwe skrittade jag bara ut 15 minuter idag eftersom han gick otroligt fint igår :) Han var jätte glad över att få komma ut och kunde inte skritta! Dumma ponny <3
Imon vilar han , gott för honom <3

Vet att det vart lite seg uppdatering från min sida men hinner inte blogga varje dag. Första skolan , sen direkt stallet , kommer hem runt 8 , duscha , torka och sedan platta håret och sedan massa plugg.... Men försöker så gott jag kan :) Tur att Jennie är grym <3

Imon är jag hästfri och det står bara plugg på mitt shema -.- Har prov på torsdag och kan inte ett skit!!!! -.- har även en annan sak som jag ska kunna tills torsdag men det är inte så viktigt så skummar igenom det och sen blir det bra :) Har faktiskt jätte lätt att lära mig nya saker , räcker att jag kollar några gånger så kan jag det ;)


Längtar tills sommaren <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0