Förlåt för uppdateringen men har haft mkt och göra = bloggningen kommer sist

Förlåt för uppdateringen igår och i måndags :) Eller uppdaterade jag i måndags ? :P Kommer inte riktigt ihåg ;)
Men kan försöka gottgöra er med mkt bloggning till helgen :) Om ni kommer med förslag vad jag kna skriva om.

Tränade iaf idag då :) Tränade på sitsen idag + mina ben som börjat åka fram och tillbaka när jag galopperar :( Inte bra (skyller på att mina ben lever ett eget liv) Nej , men det ska tränas bort såklart! Hoppade gjorde vi också. Hade två kryss och en oxer på medellinjen. Studs mellan kryssen och ett galoppsprång mellan sista krysset och oxern.
Ibörjan var han lite bråkig , var lite halv lat och så , var lite hård i munen mm. Men fick honom lite mjuk iaf och eftersom vi inte red dressyr idag så spelade det ingen roll , bara jag fick honom mjuk i hals och nacke. Sedan till hoppningen nu då. Det gick super bra , både jag coh Riwe skötte oss utmärkt. Och Riwe var så glad över att få hoppa :) Men det såg bra ut över linjen sa Pia med min sits och mina ben! :)

Och glöm nu inte komma med förlag! ;)

Dumma grej! Kan inte ladda upp en bild utan att datan bara dör typ och allt jag skrivit försvinner tror jag har skrivit om allt det här typ 4 gånger nu ? Förutom efter 3 gången då jag kopierade allt men när jag skulle klistra in !? Nej , då fanns inget där -.-
Så nu ni får klara er utan bild den här gången....

/ Nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0