förlåt igen för...

...uber dålig update! som hos en kompis igår till idag så de är därför.
Nu sitter jag iallafall och lyssnar goo musik och kollar alla bloggar och facebook, min hals e kass så får se om jag orkar skolan imrgn :/ Igår red jag ut för första gången i år typ? nä, men de har vart sjukt halt och så så de har inte gått och jag utsätter inte min pärla för det, men igår var vagarna superfina så jag tänkte äh vafan! så jag drog med mig malin och ut bar de. Vesuv var GALEN, eller heta ridturen va galen! håll på att flyga av 2 gången och fick mig en del flygturer kan man väll säga.
Idag red jag i ridhusen 30minuter bara, han var faktiskt finare än jag hade trott så de va bra.
nu tänkte jag gå ner och äta :D

pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0