Första tävlingen för i år....

Usch , usch och usch!! Jag har nog världens bästa ponny <3 Tränade idag för Pia. Körde dressyr..
Och gud så fin han var!! Både han och jag var duktiga idag (a) Bästa träningen hitills. Och han var jätte fin i bakbenen idag :D Så extra + för det ;) Har väll inget mer att säga om dagens ridpass , 5 guldstjärnor idag till Riwe <3

Och vet ni vad ? Två stycken från stallet är med i familjen annorlunda i år. Och dem var och filmade i stallet och så kolla jag nu då och så såg man Riwe i hagen :) Och Vesuv i bakgrunden. Riwe kommer bli filmstjärna nu! hhahha , nej då men lite roligt var det faktiskt :)

På söndag är det iaf nu bestämt att jag hoppar Clear Round. Hoppar 70 - 80 eftersom det är förtsa ''tävlingen'' för i år :)


Söta lilla underbara ponny <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0