Fyller år på söndag :)<3

Hemma efter stallet nu :) Skrittade/travade lite barbacka på honom då jag inte hittade longeringsjorden :/ Men det gick lika bra det :) Han jobbade mkt fint i både skritt och trav , tyvärr blev det lite skumpigt i traven då man inte kan sitta i traven på honom ;)
Lektionerna hade redan slutat när vi kom dit 19.10 :o Trodde dem slutade 19.30 men dem hade slutat mkt tidigare idag men det var bara bra för mig så kunde jag rida nästan direkt när jag kom dit :) Óch jag glömde självklart kameran! Glömsk som jag är -.- Men imon lovar jag att kameran hänger med <3 Hoppas jag....

Drar morgondagen shema för imon:

* Åker till stallet runt halv 10 - 10
* Rider och allt det där
* Har lunchpass 12 - 13 kanske ? Beror på hur snabba ebba och jag är :)
* Hem och duscha
* Sedan kl 5 kommer släkten (fyller år på söndag så då firar vi imon)
* Sen får jag se när dem drar sig hemmåt och så :) Då blir det väll att sätta på någon bra film..




Kommentarer
Postat av: klara

grattis i förskott

2011-02-04 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0