gårdagen och dagen

fick en fråga om vad som hände igår och ahh, jag blev in puttad i en soffa och smällde i näsan. vet inte vad som hände under 5 sekunder typ, så har fått en liten minnesförlust typ. blödde som fan och yr när jag ställde mig upp. gjorde as ont och det blev inte bättre så efter 2-3 timmar fick jag åka in till akuten då vi trodde den var bruten. sår på näsan och i, hade fått en ordentlig smäll och den är svullen en nu. jadu, lite tur hade i vilket fall. hade dödat någon om den var bryten..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

idag är det att ta det lugnt som står på schemat, vara hemma och vila upp mig.
även en massa plugg, två prov nästa vecka och en inlämninsuppgift som kommer ta tid att göra så ska träna och försöka fixa det idag. även se på en dokumentär om hells angels eftersom jag skriver en uppsats om dom, fast den dokumentären verkar toppen redan sett en liten bit av den så den tar jag inte som plugg direkt. hade sett den även om jag inte hade skrivit en uppsats om den. blir även bra uppdate idag, ska försöka komma på något bra och intressant att skriva om.


bild på mig och dyll haar...
saknar dig gubben!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0