glad cheyyyy (L)

Nu ska jag aldeles strax ner till pappsen, bror och jennifer och käka pizza, gött som fan.
Min update har sugit idag, men drog till staller direkt efter skolan och gjorde iordning allt för 2 hästar idag, Alina frågade om jag kunde ta Ezzet idag så de gjorde jag :D
Nä, nu ska jag dra, MKT bättre uppdatering här imrn vill jag lova! åker tills stallet sent då och är ensam hemma på förmiddagen så kanske att ni kan få en videoblogg?

Eller, vad säger ni om dt?





glaad chey i spanien med nea förra året, mindre fin bild menmen,
jag bjuder på den!


Kommentarer
Postat av: ida

videoblogg!!

2011-02-04 @ 20:30:12
Postat av: klara

söt du är, videoblogg

2011-02-04 @ 21:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0