god morgon!

god morgon bloggen, som ni vet så har jag ju sportlov men är endå uppe med tuppen! mammsen kommer och hämtar mig vid lunch och kör ut mig till stallet för en heldag. Som ni såg så är det mycket som ska hända i min värld idag, me like ;)
Ridpassen idag blir nog först en skritttur med båda och sen ett vanligt markarbetspass i ridhuset. Får se om jag småhoppar lite med Riwe idag istället för imorgon? får fundera på det, men jag ska se med malin om hon kan ta med sin filmkamera för då får ni film om ni har tur och kommenterar mycket.
Nä nu ska jag bädda ner mig i soffan o kolla tv ♥

puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

en fråga, varför ska vi bara få film om vi kommenterar mycket... riktigt dålig blogg om du typ hotar oss med det.

2011-02-23 @ 09:01:53
Postat av: lovisa

Film :)

2011-02-23 @ 11:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0