Göteborg Horse Show

Japp , nu var man hemma efter en lång dag i Gbg!
Kom hem i natt så är rätt trött nu. Men vad gör man inte för att få gå på Gbg horse show ;)
Köpte faktiskt inte så mkt tyvärr :( Hahaha , så ska jag väll inte säga , fick sparat lite pengar bara för det <3
Men detta blev det iaf:
* Strass pannband
* Vita whitaker byxor
* Kingsland sockar

Blev ingen hjälm men provade en john whitaker hjälm och gud så skön den va! :o Nästa gång jag ska köpa hjälm blire nog en sådan hjälm :) Skulle köpt ett par röda whitaker byxor också men det fanns inte i min storlek :( Gick runt och letade som en galning efter dem byxorna för dem e ju så snygga! Och så letade jag även efter GG schabrak+luva men utan resultat. Hittade antingen bara schabraket eller luvan eller båda fast luvan fanns bara i storlek full -.- Hittade en luva i storlek ponny och schabraket men självklart var schabraket i dressyr! :'( Så får bli att beställa röda whitaker byxor och GG schabrak+luva på nätet ;)

/ Nea

Funkar ju fortfarande inte att ladda upp bilder! :o Tror min data kollapsar snart :O
Pappa skulle iaf göra ngt imon med den. Man göra ngt man ska göra typ var tredje månad ung = har aldrig gjort det med denna data och jag har haft datan i ? Vad kan det va ? 2 - 3 år kanske ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0