Hästfri dag...

Yes , som rubriken lyder så är jag hästfri idag. Jossan och jag brukar göra så att en gång i veckan tar vi varandras hästar (mockar , gör höpåsar och vatten) så vi kan få tid för alla läxor och sånt :) Riktigt gött faktiskt.
Så Riwe vilar alltså idag..

Har precis gjort ungefär 20 tal i matteboken :D Duktig e jag. Tyvärr tog det typ två timmar tills jag var klar. Fast är inte klar en xD Har lite tal kavr att göra! Det är inte lätt att sitta framför tv:n samtidigt som man försöker plugga. Har missat sjukt mkt i matten. Har matte tre gånger i veckan har missat fyra gånger i rad nu! Inte bra... 
Får se om jag orkar plugga mer , pluggning är inte direkt min favorit grej :)

Imon ska jag kolla med mamma om vi kan åka ut till stallet på kvällen efter alla lektioner är slut så ska jag nog longera Riwe lite i RH. Fast ska kolla först ifall RH är ledig någon gång under dagen :) Isåfall kommer det nog lite kort imon kväll :)

/ Nea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0