hemma ifrån göteborg horse show

hej, kom nyss hem efter två roliga dagar på göteborg horse show.. blev inte så mycket shoppade iår då jag egentligen inte behövde någonting och ingen häst att köpa till. men fick med mig lite saker hem i vilket fall..
* röda whitaker ridbyxor
* häst godis


blev faktiskt inget mer, fanns inga billiga priser på saker.. det flesta kostar samma i affär och då kan man lika gärna köpa det när man har pengar och kan prova sakerna. gräsliga provrum på mässan, men vad ska man förvänta sig.
men övrigt så var showen bra, lördagens pogram är ju tusen gånger bättre en fredagens, då det var bla gp-ponnyn, gymkana och internationella tävlingar idag.


min älskade pluttan jag saknar att rida!


Kommentarer
Postat av: Isabelle Karlsson

jag hade också tänkt att köpa röda jw, hur tänker du matcha dom? jag tycker det är svårt att matcha med just den röda färgen.. och hade tänk fråga dig vilken färg du kommer ha på din tröja tex till dom. för den måste ju matcha och jag tycker man absolut inte kan ha röd till... tacksam för svar i stort inlägg :)

2011-02-27 @ 17:12:19
URL: http://isabelleeeekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0