I'm happy! :D

Pratade med pappa för nån dag sen och då sa han att vi kanske drar hem från fjällen torsdag natt istället för fredag! :D Så då hinner jag gå på göteborg horse show (har biljett till fredagen) Får sova i bilen så går det säkert bra ;) Så jag är glad nu (a) Åker förmodligen ner med Allis , Jossan och Malin med tåg ner :) Får se lite hur vi gör med det där ;) Var lite lustigt då mammas kompis Johanna tror jag heter frågade om vi ville ha biljetter på fredagen , hon ska stå någonstans på mässan. Men hade ju redan det (eller jag hade , inte mamma)

Men problemet är ju sen , jag har ingen anning om vad jag ska köpa!? Är sugen på en ny hjälm men jag vet inte vilken isf :)

Och nu till denna grisiga data!!!! Kan fortfarande inte ladda upp en bild utan att allt läggs ner !? :s Ni får klara er så länge så får jag se om pappa kan hjälpa mig! ;)

/ Nea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0