I'm sick!

Usch och fy vad det regnar :( Fast jag tycker det är riktigt mysigt att sitta inne och ligga under täcket och kolla på tv. Förutom att Riwe står ute i regnet nu.. Inte för att jag tror att han bryr sig så mkt men ändå. Men dem brukar få komma in på lunchen istället för på middagen om det regnar mkt.

Yes , jag är sjuk. Eller är jätte förkyld och har ont i halsen så orkade inte gå till skolan idag. Hade nästan inga ''viktiga'' lektioner ändå ;)

Jag får se om jag åker till stallet nu på förmiddan/eftermiddan och longerar honom eller om jag åker dit sent ikväll :) Kameran hänger med i vilket fall.


Lilla misse pissen som ligger och latar sig just nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0