ja du, det kan man undra

Anonym om mina transportsett:
varför har du så mkt?

vad ska man säga? jag älskar att köpa saker och att vara fin när det väll gäller. fått nästan hälften av sakerna av kompisar och så. men jag är en tjej som vill ha saker och om jag vill ha det så köper jag det eller får det när jag fyller. en grej varför jag har så mycket är väll också så att jag egentligen typ skulle haft en egen häst nu, men det blev inte av och jag hade köpt lite saker innan till just den hästen.
skriv gärna vem du är nästa gång!





Kommentarer
Postat av: NellieB

Hej Jennie. Ville bara säga hej å att jag har kikat in. Kram

2011-02-13 @ 18:31:14
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0