jag älskart!

får börja med att åka skidor var något av det roligaste jag gjort i hela mitt liv!
i början höll jag på att nästan börja grina för man inte kunde få stopp eller svänga, men fick lite hjälp av läraren och sen kunde jag.. slutade med att jag åkte i dom röda backarna, lärde mig ganska snabbt sa dom flesta vilket jag själv också tycker hahha :) pinsamt att jag ramlade i ankarlyften också, gled ner i ett as djupt dike, men så kan det gå..
förstår inte hur linnea kan tycka det är tråkigt, det var nästan lika kul som att rida...



bild i repris!



Kommentarer
Postat av: Nea

Åka nästan varje år sen man bara var 3-4 år så tröttnar man efter ett tag! ;)

2011-02-17 @ 19:49:55
URL: http://treryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0