Josefine Bohm

Hej o hallå alla bloggläsare ;)

Mitt namn är som det står i rubriken Josefine Bohm och jag är en av de 3 ryttarna har på bloggen. Jag har skillda föräldrar och bor varannan mamma och varannan pappa, och mina största intressen är självklart hästar och ridning!
Jag har en egen C-ponny som heter Vesuv, Vesuv kan du läsa om lite längre ner i inlägget. Okej, en liten snabbinfo om mig:

De dåliga med mig är - att jag är fruktansvärt otålig och har ganska dåligt självförtroende och har jättelätt för att bli ledsen eller sårad.

De bra med mig är - att jag har lätt för att rida nya hästar och är en riktig fighter och ger mig inte, fören jag fått som jag vill.

Man skulle igentligen kunna säga att jag är ganska bortskämmd, inte så att jag får saker precis när jag vill, men som jag ksrev lite längre upp så, ger jag mig INTE fören jag fått som jag vill :)

 Vesuv

Vesuv är en bestämmd korsningsponny född 1995 som innan jag fick honom tävlade i grenen gymkhana, där han gått par sm m.m, men nu har vi vändt på steken och sattar fullt ut på hoppningen! Vi har hittils startat upp till LB(90cm) med både framgångar men mest motgångar. Under hösten/vinter har vi mest tränat och tränat, han hoppar lätt igenom en bana på 1.00/1.10m så höjden är absolut inga problem!

Det jag kommer att skriva om här på bloggen kommer ju självklart vara om min vardag i stallet med mycket bilder/filmer.

hoppas ni fortsätter läsa bloggen och glöm inte att lämna ett avtryck innan ni går!




Vesuv på grönbete i sommras

fote: Jennie Olsson

foto: Jennie Olsson 

Kommentarer
Postat av: Jessika

Är hoppbilden från Tjörn eller? :) Jättesöt ponny och väldigt fräsch och snygg design på bloggen! :)

2011-02-02 @ 18:09:56
URL: http://www.enryttare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0