kolla efter eller inhandla på ghs


en grej jag ska kolla efter och se om jag verkligen vill ha är marinblåa tretorn, inte riktigt bestämt mig en.
får även se priserna på dom, hittar jag något ställe som har bra rea och dom finns i rätt färg och storlek kanske jag står till. annars blir det att köpa dom på svensk ridsport i mars någon gång.


nya whitaker byxer ska inhandlas, vet dock inte om jag ska köpa dom svarta eller dom röda. det återstå att se.


ska även se om jag hittar något snyggt tävligsett, hittar jag något som jag fastnar för slår jag säkert till. kommer inte köpa något för att det är billigt eller så. inte behov av något men ska allt kolla efter det.

sen är det ingenting som jag vet jag ska kolla efter eller köpa, kommer säkert få mig något mer hem.
ska ditt fredagen och lördagen,vilka dagar ska du ditt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0