kul med förslag, men detta känns fel att skriva

kan du inte skriva om några av dina närmaste vänner? ca fem/sex stycken kanske?

visst skulle jag kunna det, men det känns lite mer som mitt privatliv eftersom detta är en hästblogg som inte handlar om mig eller så. även skulle det vara svårt att välja ut 5-6 stycken av mina närmaste vänner. finns några som jag umgås med dagligen, vissa som jag träffar någon gång i veckan och vissa som jag nästan aldrig träffat och dom alla betyder typ lika mycket för mig. men jag får tänka på saken så får vi se om det blir av eller inte.


oseriös bild, men maja är min absolut bästa vän!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla gärna in på min häst blogg!!

2011-02-15 @ 20:48:07
URL: http://emmahhfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0