min relation till dom andra två

Hej tjejer! Skulle vilja veta lite mer om eran relation till varandra. Kan inte var och en skriva lite om varandra eller något? :) superfin blogg!

Hej du, visst kan vi göra det. Tack så mycket :)


Linnea - vi har känt varandra i några år nu, men inte träffats på länge. förr sågs vi kanske någon gång i veckan i stallet och liknande så länge vi båda red där. när hon flyttade ses vi inte lika mycket längre vilket är tråkigt. men vi håller ju kontakten genom datan och mobilen. lite tråkigt att vi inte ses mer eftersom vi inte bor så långt ifrån varandra. men vi vi var fyra vänner förut som kallade oss bästa vänner med varandra typ, så våran relation har la blivit sämre hur äldre vi blivit. men en toppen tjej som man aldrig kan ha tråkigt med.. och glad över att jag lärt känna.


Josefine - vi kan väll nästan säga att vi klickade så fort vi träffade varandra, jag har verkligen ställt upp för henne ifrån första stund jag såg henne. vi har känt varandra länge nu och vi har varit riktigt tajta kompisar. samma här som med linnea, vi träffade varandra ungefär någon gång i veckan innan sommaren men när hon flyttade sin häst blev det samma sak här. vi såg inte lika mycket längre, dock har jag träffat jossan dubbelt så många gånger efter dom flyttat mot linnea. vi håller kontakten genom mobil och data. ses ibland på typ torp och stan. men en unge som jag vet inte vad, hon är la det mesta hahha. men jag är väldigt glad över att jag lärt känna henne.


Kommentarer
Postat av: johanna

kan du inte skriva om några av dina närmaste vänner? ca fem/sex stycken kanske?

2011-02-15 @ 11:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0