mina bruuudar ♥

Anonym om Stallet :):


Hej tjejer! Skulle vilja veta lite mer om eran relation till varandra. Kan inte var och en skriva lite om varandra eller något? :) superfin blogg!

Svar: Självklart! allt för er bloggläsare ;) ♥



Jennie - go o gla' tjej som jag har haft 10000000000 undrebara minnen med, en av mina första bästavänner och hon är fortfarande en av mina bästavänner, som hon skrev så träffas vi tyvärr inte lika mycket längre :( men kommer att träffas snarast! aja de går inte att ha tråkigt med cheeeyen :D


Linnea - min allrabästavän, som jag ställer upp för i vått och torrt. e med varandra varje dag 24/7, hon är helt enkelt min andra halva! trotts våra snåtjejtjafs :P

Dessa brudar är helt enkelt helt undrabara, ångrar inte en sekund utav att jag har fått träffa dom! tack för allt ni gett mig tjejer, ni e bäst




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0