mina ridstövlar

förlåt för att alla skorna är skitna, orkade inte putsa dom!

mina vinterridstövlar, fodrade inne och märket jacson..
kostade 400kr, så köpte dom för jag enkelt fryser om mina fötter.
underbara och skööna, dock är dom två storlekar förstora...

ett par ridstövlar som inte är direkt snygga men underbara att använda.
kostade 500kr och dom har ett jätte bra grepp i stigbygeln, dom
tål även lera och skit mycket bra och även lite varma.

ett par ridstövlar som jag inte använder längre, för det första är dom sönder
men även stela och hårda för jag inte skött om dom så bra. kan använda dom
ibland om jag bara ska till stallet om jag inte ska rida.
kostade runt 1200kr när jag köpte dom.

mina ridskor, inte användt dom på länge men brukar ha dom på sommaren
när det är varmt och jag ska rida eller när jag bara ska ditt och inte rida.
stövlar på sommaren blir alldeles för varmt ibland, men om man vill rida
ett dressyrpass eller hopppass brukar jag ta dom för att få bättre stöd.
kostade runt 700kr..

mina tävlingstövlar som jag alltid har på tävling och även på träningar på sommaren och våren.
fryser jätte mycket om fötterna om jag har dom på vintern. dock är dom förstora på foten och i vaden,
köpte dom för 400 kr och det var ett riktigt kapp, jätte bekväma och goa stövlar.
en knapp har även gått sönder på dom :/

och snart hoppas jag dom här står hemma hos mig..


tretorn marinblåååa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0