mina tävlingssett


ett schabrak som jag inhandlade på göteborg horse show förra året. matchande spö till som också inhandlades samma dag. aldrig användt det då det var förstort för ponnyn jag tävlade.


marinblått tävlingsett ifrån hööks, det snyggaste jag har. matchande spö till också, samma som på bilden över.
ursäkta för att det inte är tvättat, men det slits bara då och det får bli lite skitnare innan det åker in i tvättmaskinen.


rosa schabrak som jag fått av linnea, älskar det då det är så gulligt.
spöt inhandlades i somras, märket jacson det är för gulligt det med.


mitt första schabrak, köpte det till zorro. men jag tycker är för gulligt.
matchande luva och spö till också. skulle faktiskt kunna använda det på någon tävling för att se hur folk reagerade.


ländtäcke som matchar till alla tävlingsett, köpt på hööks.

imorgon ska jag visa er en sak som jag tycker ska matcha lika mycket som tävlingsetten, jo hur hästen ser ut i transporten.. så imorgon kommer bilder på mina transportsett om man kan kalla det så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0