möten o sååå

hej på er, kom hem från stallet för ett tag sedan.
ingen ridning idag utan var på ungdomssektiones årsmöte, blev invald i ungdomsektionen och även en av dom som kommer åka på bohuslänssektionsmöten eller vad det nu heter. efter det såg jag på någon lektion och var med sanna. sen åkte jag hem och nu sitter jag här, imorgon blir det typ ''party'' hos melinda så ska vara där med lite gooa brudar..
så ingen bra uppdatering imorgon, förvarnar er för det..

red en häst åt en kompis i vintras och gjorde då min första ponnyfläta i hela mitt liv.
här är resultatet hahahhha!



Kommentarer
Postat av: Ellika den bästa

trots det var den ju inte sketful :D

2011-02-10 @ 21:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0