nu sticker en glad tjej till stallet...


dagens ridoutfit kan man kalla det, till det svarta läderstövlar, racesafe väst och min charls owen hjälm.

tummen i topp, älskar mina whitaker byxor!

bääästa ridklubben

här är en del av alla hästsaker jag har, har en litet hörn till i detta rum som är fullt av grejer som är mina.. schabraken och täckena syns inte på denna bilden, förlåt för att det är så stöckigt men inte städat på länge och ska ta och göra det till helgen. då kan ni få se lite bättre bilder, nu ska jag till stallet puss puss


Kommentarer
Postat av: klara

jävlar vad mycket saker du har, har du eget eget rum i huset till allting? :)

2011-02-04 @ 08:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0