Plugga och stallet!!

Idag består halva dan av att plugga och halva stallet! Ett prov , två läxförhör , en inlämningsuppgift och matteläxa och hemkunskaps läxa ;) Gött!! Fast hemkunskaps läxan ska inte in fören efter sportlovet så ;) Men jag är duktig och har redan gjort den <3 ahhahah , gjorde hamburgare i onsdags och då kunde jag lika gärna göra den som min läxa :) (skulle göra middag till familjen eller vad det nu var)

Åker till stallet senare idag tror jag.. Jätte fint väder idag att rida ut! :) Men igår var det verkligen jätte halt ute! Och jag tror inte att det har blivit bättre idag men får se hur det blir när jag kommer till stallet.
Måste hoppa in på hööks med och köpa lite smörjnings saker :) Tror jag inte har ngt kvar ;)


Lilla smoothie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0