rött schabrak ifrån hööks



faller för detta settet som finns hos hööks, har ett marinblått där ifrån som jag verkligen älskar. den mörkblåa färgen och den ljusblåa banden runt gör verkligen det lilla extra och får mig att tycka det är så fint. söker efter ett rött schabrak och det gör så jag verkligen älskar detta. blir nog att inhandla om jag inte hittar något finare på göteborg horse show, men det hoppas jag och tror att jag gör. där är verkligen svårt att inte hitta något snyggt där.

men detta schabraket är billigt och bra, finns i färgerna svart, blå, brun och röd med matchande öronluver till.
finns i storlekarna ponny och full och priset ligger på 299kr för schabraket och 129kr för öronluvan, alltså 428kr för både och.. vilket jag tycker är ett rimligt och bra pris.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0