Snö , snö och ännu mer snö! Att det aldirg ska sluta !?

Yes . såg att Jossan hade bloggat lite så då tar jag och gör det medans hon är uppe och duschar ;)

Skolan först då som vanligt. Torsdagar suger , jobbiga lektioner bara men jag överlevde :) Åkte direkt till stallet efter skolan. Riwe fick vila idag tyvärr :( Det var inte ledigt i RH idag. Så pysslade om honom lite idag bara :) Bytte täcke eftersomtäcket var helt genomblött! Det är inte bra att ha ett stort hål mitt på rumpan på täcket ;) Hahahah , måste laga det hålet -.- Försökte även att klippa manen på honom som hade blivit 3 km lång! Men efetrsom den var jätte blöt blev det svårt att klippa och så är jag inte den bästa på att klippa heller ;) Jossan får ''efterkontrollera'' så¨det ör rakt mm.

Och denna dumma snö !? Helt onödigt att den kom nu -.- Det som nästan hade smält helt och det nästan var vår var det ju! men nej då , på morgonen när man vaknar så är det hur mkt snö som helst.. Inte okej...
Det bästa med snön är att hästarna inte är leriga och smutsiga nnär dem kommer in. Hatar när Riwe är det. Speciellt eftersom han är vit också , den lilla smutsgrisen :)<3


Nej , men gud vad söt bild jag hittade på Jossan's data :') Alla har vi vart små ;)
Vet att Jossan kommer döda mig när hon ser vilken bild jag valde :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0