spooortlov snart!

snart är det sportlov, tänkte dra min vecka här för er.. då det kanske blir lite svårt med update vissa dagar :)
kan ju bara säga att det blir dålig update på lördag kväll, då jag inte är hemma...

måndag - kanske blir att åka till sunne, inte riktigt säkert om jag kan. annars blir det väll att sova och vara med någon
kompis..
tisdag - på förmiddagen blir det att plugga lite, kanske någon kompis och på kvällen klubbtävling.
onsdag- kanske blir att jag åker på lastningskurs eller så blir det någon film grej på konfan.
torsdag - ingenting inplanerat vad jag vet kommer säkert på något busiigt!
fredag - göteborg horse show och nordstan med maja
lördag - göteborg horse show och nordstan med maja
söndag - ingenting inplanerat men blir säkert lite bus här med men ska sooova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0