taggar till....

GÖTEBORG HORSESHOW!!!!! årets höjdpunkt enligt mig, bara älskar stämningen. Jag ska dit med Allis och Malin på fredan då nea ju inte kunde :( min kul att gå med mina andra bryyydar också förståss!!
så jag jobbar och sliter för att få ihop lite pengar, har ingen speciellt som jag ska köpa, men de blir ju alltid en del med hem när man är där så :D
tänkte faktiskt sätta mig och kolla runt vad jag vill ha för ngt,  så slänger jag upp de sen!

btw så SUGER ni på att kommentera!? vad händer lixom? vi har rätt bra med läsare så komigen, annars tröttnar vi.. och om ni inte gillar våra inlägg så SKRIV VAD NI VILL LÄSA OM, för du är de ju självklart att vi bloggar om de! allt för en bloggläsare!








Kommentarer
Postat av: NellieB

Hoppas allt e bra med dig Josefine.

Kanske vi ses på GBG horseshow mässan..



Hej Hej

2011-02-13 @ 18:33:09
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0