Tävlingsugen!

Är riktigt tävlingsugen nu! Vill ut och tävla , tävla , tävla!
Kanske ska hoppa en liten CR på klubben nästa helg men jag får se hur han känns och så , i onsdags kändes han inte alls bra , gick inte alls bra och lyssnade jätte dåligt på mig , så ska antagligen longera honom imon och se om jag rider ut på lördag :) Han kanske bara vill komma ut nu ? Jag har inte ridit ut honom på ett tag för kan inte rida ut på vardagen då det är kolsvart ute när jag kommer till stallet på helgen har det bara blivt så att jag han inte har fått komma ut så mkt men jag ska rida ut så mkt jag kan nu på helgerna och så om vädret tillåter :)

- Min första planerade tävling blir 12 mars på TFRK :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0