Usch , skolan börjar snart -.-

Idag drar jag ut till stallet runt 11 någon gång , har lunch/middag så kommer hem efter det. Sen skulle vi antagligen bort -.- Men ska försöka få vara hemma ;)

Detta ska göras idag:

* Nu ska jag skriva klart min engelska uppgift
* Åker till stallet runt 11 för att först hämta ut ett paket. Har beställt ett regntäcke till Riwe :)
* Jag har lunchen
* Riwe ska gå dressyr i RH idag
* Göra iordning allt annat som ska fixas
* Jag har middan
* Skynda mig hem och duscha
* Kanske då förmodligen åka till våra ''grannar''

Så det är mkt som står på shemat idag....
Nej , nu ska jag börja skriva klart min engelska uppgift ;)

/ Nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0