Vesuv ♥

Vesuv är en mycket speciell ponny med ett hjälta av rent guld! Sjukt snäll i all hantering och älskar att bli borstad och pysslad med. Vesuv är en korsningsponny meller angloarab, welsh och pinto typ? Vi köpte iallafall Vesuv i oktober 2009 och innan jag köpte honom hade han gått gymkhana men tyckte att hoppningen var roligare, han har gått par sm i gymkhana om jag inte minns fel? Med föregånde ryttare har han hoppat t.o.m LC+5 och jag har startat en LB på honom och målet med honom innan jag säljer honom kommer bli att ha startat en LA på hemmaplan. Han är en riktig favorit i stallet och alla vill hjälpa till att ta in och ut honom, fodra honom, ge godis m.m, en riktig barafavorit tills det kommer att rida ponnyn... Han är ganska svårriden och jag skulle få säga det själv och många säger att han är svår att få att jobba och vi har fått mycket beröm över mitt jobb med honom då han inte gått speciellt mycket dressyr innan. Det har verkligen varit blod, svett och tårar, men jag ger inte upp hoppet... stjärnan finns i dig ♥



lite hoppning i ridhuset i sommras...

haha rååånarluva

vesuv vill inte som josefine vill...

dressyrar i paddocken i sommras ♥


min kung ♥


hoppas ni gillar inlägget? och glöm nu inte att kommentera!


Kommentarer
Postat av: Anonym

visa mer bilder ifrån när du rider på ängen med snö?

2011-02-18 @ 20:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0