Massa grejer :)

Kom hem från stallet för en stund sen :)
Riwe och jag gick en riktig lång promenad. Var ut och gick i 30 minuter ungefär :) Lilla sötis <3 Förutom att han nockade mig en gång så jag började blöda näsblod ;) Jätte bra! hahha , nej men han puffa inte så hårt jag börjar bara blöda näsblod jätte lätt.. Jag övad lite lydnad näe jag ändå var ute och gick med honom för hand. Att han skulle stanna när jag vill , vänta , gå fortare och massa sånt. Han har inte den bästa respekten om man får säga så. Jag menar inte att han typ biter en och så utan att han vara väldigt hänsynslös , speciellt när det gäller mat , han skulle nog allvarligt talat sprinag över någon för att få sin mat. Så det är nyttigt för honom att va lydnad lite då och då :)
Ska nog börja med det lite mer , jag tyckte det var rätt kul med det där att han stannade när jag stanna utan att jag drog i grimskaftet.

Imon har jag mkt att göra:

* Åka med mamma till torp och köpa en massa och säkert massa annat
* Tanka på busskortet som jag förmodligen kommer använda när vi tar tåget ner till Gbg
* Förmodligen hämat ut mitt bankkort
* Göra iordning lite tills på fredag , eftersom jag kommer hem runt 5 på fredag morgon ;)
* Stallet såklart , rida och fixa där :)

Så kommer bli dålig update imorgon. Och jag åker till fjällen på söndag och eftersom jag inte har iphonen så kommer jag inte blogga på hela veckan :/ Om pappa inte har med sig data som han oftast brukar ha ;)

Det funkar fortafarande inte det där med bilderna :S Och igår nör jag skulle visa pappa vad som var fel så funkade allt som det skulle såklart! ;) men måste försöka ordna det på ngt sätt ;)

/ Nea

Kommentarer
Postat av: Sofia

är riwe din häst eller har du honom bara på foder?

2011-02-18 @ 20:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0