Linnea Lundh , den sista bloggaren att presentera sig :)

Japp , då var det bara jag kvar då att presentera mig :) Ser att både Jossan och Jennie har kommit igång med bloggandet ;)

Jag heter då Linnea Lundh och är ju då såklart en av bloggarna här på bloggen :) Jag bor ute på ''landet'' med min mamma , pappa , mina två irriterade bröder och mina två katter :) På fritiden ägnar jag mej åt stallet , kompisar , plugga och självklart bloggen :) Dock är jag väldigt dålig med att få ihop tiden när det gäller allt jag ska göra men det funkar det med (ibland)



Jag står i ett stall i Munkedal med ''min'' C-ponny (lånar honom av en tjej) vid namn Little River även kallad Riwe. Han är en gammal herre som är född 1992. Riwe och jag har tävlat upp till LB tillsammans med placering. Och om jag får säga det själv har vi haft mkt framgångar under 2010 och jag fick nästan alltid med mig en rosett hem efter tävling <3 Under hösten har vi jobbat väldigt mkt med dressyren. Han var väldigt lite riden dressyr innan jag fick honom men det har väll inte vart förens nu som jag verkligen har tagit tag i dressyren. Jag tränar varannan vecka dressyr för Pia och varannan vecka för Josefine Hansen. Men nu är Jossan bortrest så då ligger jag väldigt lågt med hoppningen tyvärr.


Riwe och jag andra placering i LB :)

Riwe och jag tredje placering i LC+5






Sen kommer det ju den dag då man måste skiljas från sin ponny. Och Riwe och jag är väll väldigt nära just den dagen. Jag känner att jag vill uppåt i klasserna och verkligen satsa på ridningen. Riwe och jag har gjort mkt fina framgångar och jag tror att vi har gjort det mesta tillsammans. Så vi letar D-ponny nu för fullt :) Hittade en jätte fin ponny nere i Skåne som vi bestämde oss för att köpa men tyvärr gick den inte igenom besikningen :( Så då var vi tillbaka på ruta ett igen... Men förhoppnigsvis hittar jag min drömponny snart <3

Så nu har ni fått veta lite om mig och Riwe.

 


Kommentarer
Postat av: alex-xelaaa.blogg.se

Vad är det för sorts d-ponny du söker? Jag vet en RIKTIGT fin ponny till salu. Maila mig eller skriv en kommentar på bloggen! :)

2011-02-02 @ 20:26:46
URL: http://xelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0