update...

Hej Hej ;)

Nu sitter man i stugan eller ''huset'' det var rätt stort faktikst :) Dt är helt nytt huset med. Det besiktades förra veckan. å vi är dem första som bor här! :) 
 Har vart ute i backarna en stund nu har jag precis ätit lunch. Ska ut om någon timma eller så och gå bort till andra sidan. Till dem gröna backarna ;) Gustav ville heskt gärna åka i dem och jag har inte mig emot det. hahahha , nej men det finns ju såklart blåa , röda och svarta med där borta och även här. Dock åker jag inte i svarta... håller mig till dem blåa och röda.
Och det var faktiskt mkt roligare att åka en vad jag minns att det va! :) 
Gött att man bara behöver gå några meter så kommer man ut i backarna ;) Känns som det alltid har vart att vi måste behöva gå jätte långt eller till och med åka bil för att komma till backarna..

Det gick jätte smidigt igår att åka upp hit :) tog bara 7 timmar! Dock körde väll pappa 120 km/h när det var 70 km/h + att det inte var så mkt trafik heller! :) Hoppas det går lika bra hem. Så kommer jag för hoppningsvis hinna med tåget ;)


Fin liten bild jag hittade på pappa data! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0