Yes , nu är jag tillbaks igen ;)

Yes , nu är jag hemma i mitt hus igen :)
Första skolan då såklert , helt vanliga lektioner utom sista då det var en stor pöl med avloppsvatten som låg inne i vårt klassrum :S Så vi fick sluta tidigare :)
Stallet sen , kallt som attan är det nu! Inte bra... Väntade iaf på att alla lektioner var slut så jag kunde rida i RH efter dem. Han gick okej men inte mer en det. Eftersom jag frös väldigt mkt spände jag mig och då spände Riwe sig också och då blev inget bra. Jobbade mkt med att han ska hålla kvar formen när jag saktar av. Och även ökningar mm :) Lyssnade okej...
Sist gång när jag red honom när han gick sådär bra så värmde jag upp mkt längre. Nu började jag rida 10 i 7 och jag skulle hem halv 8 så 20 över var jag tvungen att lämna RH. Så det blev lite ont om tid när jag red men det funkade okej :)

Usch , har en engelska inlämning på fredag. Vis ak skriva om en film vi såg på engelskan i skolan. Men jag har vart sjuk alla gångerna vi såg den , såg bara första avsnittet. Så säger hon att jag får ta och kolla på filmen hemma. Och idag frågar jag ifall hon har med sig filmen så jag kan ta hem och kolla på den. Nej , då säger hon att jag inte får ta hem den! Utan jag får ta och hyra filmen !? Eller låna den av en kompis -.- Försöker leta efter ngt sånt där grej som hyr ut filmer så man kan se dem dirket på datan men ingen har ju den filmen !? Bajs säger jga bara....


Vinterland då , vinterland nu -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0